Priser i Langå Rideklub pr. 1/6-2022

For at kunne modtage undervisning, have halvpart eller opstaldet hest på Langå rideklub, kræver det et aktivt medlemsskab. Kontingentet opkræves halvårligt i 1 og 3 kvartal.

Medlemskontingent:

Aktive medlemmer under 18år: 150Kr pr. 1/2 år.

Aktive medlemmer over 18år: 200Kr pr. 1/2 år.

Elevhold undervisning på elev hest/pony samt egen hest/pony:

1/2 time pr. uge: 200Kr.-/mdr.

1 timer pr. uge: 300Kr,-/mdr.

Der en md. skriftlig opsigelse på holdundervisning.

Afbud til undervisning skal ske ved underviseren.

Få halvpart i en elevhest/pony for 350Kr. pr. md.

Ved køb af halvpart, har man brugsretten 2 dage om ugen fordelt på Fredag, Lørdag eller Søndag og i skoleferierne(dog ikke Juli hvor hestene også har ferie),  forudsat at rideklubben ikke skal bruge hesten/ponyen i forbindelse med stævne o.l.

Facilitetskort:

Har du egen hest og benytter LOR's faciliteter ud over elevhold undervisning skal du betale facilitets kort.

Alle der har heste eller ponyer opstaldet på Langå ridecenter SKAL betale facilitetskort.

Kortet giver adgang til at benytte haller og de udendørs baner uden for hold undervisningstimerne.

Facilitetskortet følger hesten og du skal være medlem af klubben og overholde klubbens regler.

Facilitetskortet koster 300kr. pr. måned pr. hest.

Ved flere heste koster det 300Kr. for første heste og 150Kr. for øvrige.

Kommer man udefra kan man også vælge at betale 25Kr. pr. gang pr. hest.

Pengene medbringes i en kuvert med tydelig navn og dato og lægges i postkassen ved indgangen til den store ridehal inden faciliteterne benyttes.

Der kan også betales med Mobilepay 69476 med teksten ridehuskort

Privat undervisning ved en af klubbens underviser :

For at modtage undervisning af en af klubbens underviser skal man være medlem af LOR og betale facilitetskort.

Priser for opstaldning: Klik her