Om LOR

Langå og Omegns Rideklub

Lidt om stedet og organisationen

Langå Rideklub er medlem af Dansk Ride Forbund. Vi har adresse på Sønderskovhedevej 10, Dagsvad, 8870 Langå der ligger mindre end 5 km fra Langå Centrum og bussen stopper ca. 1Km fra klubben ved Dagsvad.

Bygninger

omfatter bl.a. en ridehal med tilhørende rytterstue, cafeteria, tilskuere pladser og en 20x40m ridebane, stald bygninger med plads til 43 heste og ponyer samt ca. 12 tønder land med udendørs faciliteter i form af 2 stk. 20x60 meter dressur baner, springbane samt div. folde og græs marker.

Opstaldning

tilbydes med mange valgmuligheder. Stalden drives privat af stedets ejer.

Læs mere om opstaldnings mulighederdern og priser ved atklikke her.

Klubben

tæller ca. 100 medlemmer, og vi lejer ovennævnte faciliteter af Michael og Annemette Struve som har fast bopæl på stedet.

Stævner

afholder vi hvert år et antal af. Herunder en del elev og klub stævner.

Vi afholder også større stævner i form af distriktsstævner i både spring og dressur samt landsstævne i military i samarbejde med Terrænbanen i Langå.